Puhujaesittely:

Tero Salminen

Tero Salminen puhujana Syysseminaarissa

Mitä mahdollisuuksia robotiikka ja automaatio luovat talousjohtajalle?

Seminaarissamme puhuva Tero Salminen on pitkän linjan taloushallinnon ja liiketoimintaprosessien kehittäjä. Tule mukaan kuulemaan ajatuksia herättävä puheenvuoro taloushallinnon kehityksestä tulevaisuudessa!  Ilmoittaudu nyt Syysseminaariimme  – paikkoja on rajoitetusti.

Salminen on Efiman toimitusjohtaja ja yksi perustajajäsenistä. Hän nauttii saadessaan johtaa toimialansa haastajayritystä, jossa yhdistyy yrityksen toiminnanohjauksen, taloushallinnon ja tietojärjestelmien osaaminen. Salminen on kirjoittanut yhdessä perustajakollegansa kanssa kirjan ”Digitaalinen taloushallinto”, joka antaa ajantasaisen yleiskuvan taloushallinnon kehitystrendeistä ja nykyaikaisimmista toimintatavoista. Se kuvaa, miten taloushallinto toimii digitaalisesti ja automatisoidusti järjestelmiä ja parhaita käytäntöjä hyödyntäen.

Syysseminaarissa Tero Salminen tulee kertomaan taloushallinnon muutoksista tulevaisuudessa, ja käsittelee puheenvuorossaan miten esimerkiksi robotiikka tulee tähän vaikuttamaan. Syysseminaarissa ovat puhujina myös Aalto-yliopiston rahoituksen professori Vesa Puttonen, joka kertoo puheenvuorossaan satavuotiaan Suomen taloudellisesta tilasta sekä Niina Ratsula, jonka puheenvuoro käsittelee johtamisen vaikutusta eettisen työkulttuurin edistämisessä.

Seminaari järjestetään 23.11.2017 Tampere-talolla. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu nyt mukaan talousjohdon syksyn ykköstapahtumaan! Toimi nopeasti, sillä paikkoja on rajallinen määrä.

#tulevaisuusnyt #GTFevents