Puhujaesittely:

Vesa Puttonen

Tule mukaan Syysseminaariin kuulemaan Vesa Puttosen näkemyksellinen puheenvuoro satavuotiaan Suomen taloudellisesta tilasta!

Rahoituksen professori Vesa Puttonen on yksi Syysseminaarimme huippupuhujista. Näkemyksellinen ja pitkän kokemuksen omaava Puttonen kertoo puheenvuorossaan mielipiteensä satavuotiaan Suomen taloudellisesta tilasta. Ilmoittaudu nyt Syysseminaariimme  – paikkoja on rajoitetusti!

Vesa Puttonen toimii rahoituksen professorina Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa. Hän on julkaissut useita kirjoja ja tutkimuksia strategisen rahoituksen, riskienhallinnan ja sijoittamisen alueilta, ja ollut kirjoittajana yli 30 kansainvälisesti julkaistussa tutkimuksessa ja 18 kirjassa. Hänen uusin kirjansa on yhdessä Kent Bakerin kanssa keväällä 2017 julkaistu ”Investment Traps Exposed”.

Vesa Puttosella on huikea näkemys suomalaisten yritysten tilanteesta, sillä hän toimii tällä hetkellä Rocla Oy:n, Taaleri Oyj:n, TA-Yhtymän, Nasdaq Foundationin ja Pörssisäätiön hallituksissa. Puttonen on kerryttänyt kokemusta myös muun muassa VR:n, Carnegien, Oras Investin ja Orionin hallituksista. Lisäksi Puttonen toimii Sitran ja Valtion Eläkerahaston sijoitustoimikuntien jäsenenä.

Puheenvuorossaan Grant Thorntonin Syysseminaarissa Puttonen kertoo satavuotiaan Suomen taloudellisesta tilasta. Seminaarissa on puhumassa myös Niina Ratsula, joka tulee kertomaan, miten johtajuus edistää eettistä työkulttuuria. Tero Salminen puolestaan avaa tulevaisuuden taloushallintoa muun muassa robotiikan näkökulmasta.

Seminaari järjestetään 23.11.2017 Tampere-talolla. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu nyt mukaan talousjohdon syksyn ykköstapahtumaan! Toimi nopeasti, sillä paikkoja on rajallinen määrä.

#tulevaisuusnyt #GTFevents