Puhujaesittely:

Niina Ratsula

Niina Ratsula puhumassa Grant Thorntonin Syysseminaarissa

Eettiset arvot ovat tärkeässä osassa tämän päivän liiketoimintaa

Syysseminaarissamme Niina Ratsula tulee kertomaan, miten sinä johtajana voit kiinnittää huomiota eettisen yrityskulttuurin luomiseen. Ilmoittaudu mukaan seminaariin nyt, paikkoja on vielä jäljellä!

Niina Ratsula on toiminut yli kymmenen vuotta erilaisissa asiantuntijatehtävissä compliance-ohjelmien, sisäisen valvonnan, sisäisen tarkastuksen, vastuullisuuden ja SOX-lainsäädännön parissa. Tällä hetkellä Ratsula on vetämässä eteenpäin Kemiran Ethics & Compliance  -toimintoa.

Puheenvuorossaan Ratsula kertoo miten eettisyys kannattaa liiketoiminnassa huomioida, ja millaisia riskejä on olemassa, mikäli ne jätetään huomiotta: pienelläkin eettisellä lipsahduksella voidaan nimittäin aiheuttaa isoja kolhuja yrityksen imagolle tai taloudelle.

”Olen kiinnostunut siitä, kuinka saada organisaatiot toimimaan vastuullisesti ja eettisesti kestävällä tavalla, kuitenkin hidastamatta liiaksi liiketoimintaa. Tähän tarvitaan eettistä johtajuutta, toimivaa sisäistä valvontajärjestelmää, compliance-toimintaa sekä toteutuneen toiminnan kriittistä tarkastelua.”

- Niina Ratsula

Tänä vuonna Syysseminaarissa käsittelemme myös muita ajankohtaisia aiheita, joilla on iso merkitys tämän päivän ja tulevaisuuden liiketoiminnassa. Lavalle seminaarissa nousevat Niina Ratsulan lisäksi Aalto-yliopiston professori Vesa Puttonen aiheenaan satavuotiaan Suomen taloudellinen tila, sekä Efiman toimitusjohtaja Tero Salminen joka puolestaan kertoo taloushallinnon tulevaisuudesta.

Syysseminaari järjestetään Tampere-talossa 23.11. Ilmoittaudu mukaan, paikkoja on rajoitetusti! Seminaari on maksuton.

#tulevaisuusnyt #GTFevents